Feire med oss! God TVs 25-års jubileum!
Som regionleder for UK og Europa, er det en glede for meg å skrive til deg i dag fra London, byen hvor GOD TV startet opp for et kvart århundre siden. Jeg er her med leder, Ward Simpson, for å spille inn nye programmer og jeg vil dele noen av de langtrekkende prosjektene du er en del av som partner med GOD TV, særlig nå som vi går inn i vårt 25. jubileumsår.

På denne tiden for 25 år siden, testet GOD TVs grunnleggere, Rory og Wendy Alec sin tro til det ytterste da de planla den nye kristne kanalen fra kjøkkenbordet i hjemmet sitt. Det hadde aldri blitt gjort tidligere, og helt fra starten var GOD TV en pionertjeneste som Herren ville bruke til å pløye nytt land, på tross av begrensede ressurser.

GOD TV kom på lufta 1. oktober 1995, som er dagen vi feirer vår fødselsdag. Men akkurat som vår overnaturlige reise startet flere måneder tidligere, begynner vi vår 25-års jubileumskampanje denne måneden. Den vil fortsette hele dette økonomiske året og jeg inviterer deg personlig til å delta – helt fra begynnelsen!

Min kone Patricia og jeg har vært partnere siden 1996 og jeg har arbeidet for GOD TV siden 2000, så vi kan vitne om mirakler, tegn og under (Hebreerbrevet 2:4) vi har sett. Herren har forbløffet oss igjen og igjen og vi vet det fremdeles er mye i vente!

Det største miraklet av alle er frelse og vi takker Gud for enhver person som har bedt med oss for å motta Jesus.
Vi er takknemlige for vitnesbyrd vi har mottatt om overnaturlige helbredelser og gjennombrudd som vitner om Guds godhet. Som en partner med GOD TV har du allerede del i hvert liv som er frelst, hver familie helbredet eller hvert lokalsamfunn forvandlet.
Takk for at du er en del av God TVs familie og denne visjonen om sjeler, Israel og vekkelse.
Når vi nå begynner vår 25-års jubileumskampanje, tror vi at Gud kaller oss til å gjøre så mye mer, å doble vår anstrengelse for å skinne Guds lys inn i det stadig økende mørket og posisjonere GOD TV for de neste 25 årene.
Vårt mål er å skaffe $25 millioner i år som en gjenlyd av 25 år i tjeneste og sette oss istand for fremtiden.
De sa det var umulig, men Gud …
Tilbake til tidlig på 1990-tallet var kristen kringkasting ulovlig i UK, men en trofast gruppe kristne hadde bedt om et gjennombrudd. Og så som ved et mirakel av Guds nåde, ble den første lisensen gitt til Christian Channel Europe, som senere ble til GOD TV!

De sa det var umulig, men Gud gjorde det allikevel!
På tross av hvor vanskelig det var for seere å se oss til å begynne med, bygget Herren opp en stor seerskare som har nådd en milliard seere/300 millioner hjem. På den tiden var GOD TV på lufta kun 2 timer tidlig om morgenen. Men på tross av dette, sto seerne opp tidlig for å se og ta opp sendingene for å dele med andre.

Da flere og flere mennesker begynte å se, kunne vi øke sendingene fra to til sju timer og så til 24 timer! Og Herren har siden åpnet opp mange overnaturlige dører, med nye studioer og kontorer i UK, USA, Europa, Sør-Afrika, Kenya, Israel, India, Sri Lanka og Australia.

Vi takker Gud for alt Han har gjort gjennom denne tjenesten. Vi takker også grunnleggerne våre, Rory og Wendy, for det de ofret for å føde fram denne tjenesten. Det de begynte fortsetter å vokse og GOD TV har aldri vært bedre posisjonert for global evangelisering.
På overnaturlig måte ledet Gud Ward Simpson til oss som vår nye CEO og han leder oss inn i en ny sesong med en ny forpliktelse overfor sjeler, Israel og vekkelse.
Når vi nå ser på fremtiden, vil vår globale virksomhet strekke seg også til det jødiske folk via Shelanu TV, som sender på hebraisk i Israel.

Når vi nå går inn i vårt 25. år, er jeg mer overbevist enn noen gang at Gud fortsetter å kalle oss som pionerer i media til å føre inn en stor høst av sjeler over hele jorda!

Tusen takk for ditt trofaste partnerskap. Hele teamet i UK velsigner deg i Jesu navn. Min bønn for deg er at du må se overnaturlig gjennombrudd i livet ditt dette året.

Må Herren rikelig velsigne deg og dine. Sammen kan vi nå nasjonene.

Vi er partnere i det store oppdraget.

Fergus Scarfe
Regional direktør for GOD TV for UK og Europa
Øke antallet seere
Hjelpe til med å opprettholde og utvide distribusjonen av GOD TV til over en milliard mennesker og sette deg og meg istand til å nå flere mennesker, om mulig på deres eget språk.
Forsterke programmene
Ved å skape målrettede og kreative nye serier som vil nå seere på måter som er relevante for dem.
Være nyskapende
Gjennom undersøkelser og utvikling som vil bryte ny grunn for oss så vi kan nå seere på nye måter via internett og GOD TV app.
Nå ut til ‘enker og farløse’
Ved å sette GOD TV istand til å drive humanitære prosjekter på bakken hvor mennesker lider; i overensstemmelse med Jakob 1:27.
Stå bak gudelige saker
Å stå sammen for vår støtte til presserende saker i det 21. århundrets menighet, inkludert livets ukrenkelighet gjennom LIFE MATTERS etc.
Jasvinder var en sikh, men ga livet sitt til Herren mens hun så på GOD TV for mange år siden. Og én etter én ble hennes fire døtre frelst.

Det var kun sønnen hennes som fremdeles var vantro, men han kunne ikke unngå å se på GOD TV. Nå reiser han rundt i verden med en stor kristen tjeneste!

Sammen kan vi være delaktige i flere vitnesbyrd om Guds godhet. Den forteller historien om en hel familie som ble frelst og er kun én av mange vitnesbyrd som har kommet inn fra seere i årenes løp.

Vi ønsker å se mange flere liv frelst, familier påvirket og mennesker helbredet ved Guds overnaturlige kraft i overensstemmelse med Lukas 7:22:
Og Jesus svarte og sa til dem: Gå og fortell Johannes det som dere har sett og hørt: Blinde ser, lamme går, spedalske blir renset, døve hører, døde oppstår, og evangeliet forkynnes for fattige
Har du et vitnesbyrd om hvordan GOD TV har berørt ditt liv? Vær så snill å dele det med oss!

Donate by Direct:

Please email details of your donation to [email protected] so that we can confirm receipt and thank you.

Bank Name: BANK OF AMERICA
Address: 390 N. ORANGE AVE. ORLANDO, FL 32801
Phone: 1-888-852-5000 x3393
Fax: 407-420-2787
Account Number: 001925993356
SWIFT Code: BOFAUS3N
ABA Routing Number: 026009593
ACH Routing Number: 63100277

Donate by Mail:

GOD TV USA,
PO Box 592247,
Orlando,
FL 32859-9804

Donate by Phone:

Phone: 888-463-1365

Text 9132257734 with the amount you want to give. You will then receive a text back that says, “Almost finished!” Tap the link given to complete your gift to GOD TV.